• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 162)
  • Autorius
    Įrašai
  • #201128
    Evaldas Z

    Normalu kad kiekvienai naujovei priešinamasi, bet po kurio laiko parasparnių patikra taps įprasta procedūra.

    #201129
    Gedas

    Dėl pačios patikros reikalingumo kaip ir klausimų nėra. Vienintelis dalykas, kuris nepatinka, yra apžiūros monopolis – tipo važiuokit/vežkit visi į vieną vietą Kaune. Ar nesvastoma galimybė suteikti pasirinkimo laisvės? T.y. nustatyti tech. apžiūros sąlygų ir, jei atsiranda žmonės, tenkinantys tas sąlygas (t.y. turi įrangą ir kompetencijas), suteikti jiems teisę atlikti patikrą?

    #201130
    AndriusUKM

    Pauliau galbūt jūs ir dirbot 6 mėnesius ir neabejojam kad priimėt adekvatų sprendimą kaštų mažinime. ( nes liečia ir jus pačius) Bet esmė ta kad prieš įvedant tam tikras naujoves kurios palies visus parabendruomenės narius norėtūsi daugiau viešumo. O ne taip kaip dabar sužinom ( neskaitant finansinės pusės), kad kas antrus metus turėsim per visą Lietuvą tempti savo skudurlėkį techniniai apžiūrai ir sugaišti minimum vieną dieną. ( Taip sakysit yra siuntos kurios kartai prapuola :) )

    Ir vis dėl to neišgirdom kiek kainuos parasparnio techninė apžiūra?

    #201131
    GiSi
    #201132
    Marijonas

    na broliai skraidunai, o ypac taupieji suvalkai, nekelkit bangu! Juk ir musu paciu sveikatos ar automobilio draudimas savo laiku kele ne mazesnes aistras. Bet atejo laikas ir viskas kaip ir savaime suprantama… va atejo sparnu technines apziuros laikas, dar ateis ir privalomas civilines atsakomybes draudimo laikas ir t.t. Ir vistiek parasparniai bus pats pigiausias budas saugiai ir civilizuotai skristi. Ir baikit kaltinti zmones darancius aisku ne populiariausia, bet reikalinga darba nebutais dalykais… Vaikai gyvenkime draugiskai, labiau pasitikekime vieni kitais, nes dirbame viena darba – norime saugiai skraidyti….
    Amen! Baigiau…..

    #201133
    Evaldas Z

    Labai taikliai pasakyta.

    P.S. “Geras mentas ir prie stulpo prisikabina”

    #201136
    Moon

    salia D.Lukoseviciaus ir co pateiktu “parsparniu patikros taisykliu” prasome pateikti patikros organizacijos (imones) reglamentavimo taisykles bei tokios organizacijos licenzijavimo tvarka. Taip pat prasome pateikti patikrai naudojamos irangos sarasa, technines charakteristikas ir tokios irangos licenzijavimo tvarka. Taip pat prasome pateikti taisykles, pagal kurias prarasparniu patikrai naudojama iranga yra tikrinama valstybineje metrologijos tarnyboje.
    Be to, nereiketu parasparnio lyginti su automobiliu ir dar karta neskubeti pasirasineti Lisabonos sutarties, kol to nepadare protingesni ir labiau patyre uz mus.

    #201148
    Varstelis

    Nesupratau stropų nutrūkimo matavimo principo
    Kiekviena medžiaga turi darbinę apkrovą ir maksimalią, PAGAL KUKIĄ APKROVĄ BUS MATUOJAMA
    (normaliam sklendimo rėžime apkrovos nedidelės, o darant spirales ar išėjimuose po lūžių ,kaskadų auga )
    ( su tuo pačiu stropų storiu ir stropavimo schema daromas sparnas 60-80kg ir 110-130kg taigi svoris ant stropų išauga beveik dvigubai)

    AČIŪ

    #201151
    liotcik

    Gamintojai paprastai uždeda stipresnes stropas nei to reikalauja patikros taisykles.
    Bet tu teisus, didesnio parasparnio stropos turės atlaikyti didesnes apkrovas nei mažesnio. Atkreipk dėmesį, kad yra nustatyti minimumai, bet tarp M ir XL skirtumas bus. (S ar XS galios minimali trukimo jėga).

    Šios apkrovos buvo sugalvotos is daugiametes gamintoju, sertifikavimo įmoniu patirties. Jos remiasi išėjimais iš lūžių nes 14g apkrovą pasiekti normaliame skrydyje nelabai įmanoma. Bet išeinant iš lūžių atskiros stropos gali būti labai stipriai apkrautos.

    Varstelis Parašė:


    > Nesupratau stropų nutrūkimo matavimo principo
    > Kiekviena medžiaga turi darbinę apkrovą ir
    > maksimalią, PAGAL KUKIĄ APKROVĄ BUS MATUOJAMA
    > (normaliam sklendimo rėžime apkrovos nedidelės,
    > o darant spirales ar išėjimuose po lūžių ,kaskadų
    > auga )
    > ( su tuo pačiu stropų storiu ir stropavimo schema
    > daromas sparnas 60-80kg ir 110-130kg taigi svoris
    > ant stropų išauga beveik dvigubai)
    >
    > AČIŪ

    #201152
    artistas

    Mano galva,patikros aktualios daugiau sportininkams,maršrutininkams,skraidantiems padidintos rizikos sąlygomis.O mus-mėgėjus,kurie skraido savo malonumui ir turi galimybę pasirinkti oro sąlygas,paliktų ramybėje.Jaučiu,kad tuoj bus paprieštarauta; atvirkščiai būtent mėgėjus reikia tikrinti. Bet pagal nelaimingų atvejų statistiką,ar daug kas nukentėjo nutrūkstant stropom,suplyšus pakabai ar parasparniui?Dažniausiai piloto klaidos,įgūdžių stoka,oro sąlygos.Tai iš kur gimė ta pradinė mintis apie patikras?Žinau daug “pakrūminių”pilotų,kurie viešai”neapsišviečia”Na skraido savo kaimuose,ant savo šlaitelių,ar prie jūros su savo varikliukais,birbina karts nuo karto ir ne visi sparno broliai dar juos pažįsta.Jie atliekamų eurų kelionei į Kauną ir atgal vargiai sukrapštys.Ir vėl girdžiu ausyse žodžius:-galima kooperuotis,susimesti ir su viena mašina pristatyti į Kauną sparnus.Galima,bet gyvenimas rodo ką kitą.Mes-Lietuvoje kraštiniai ir mums visada išvykos kainuoja brangiai.Į tuos pačius Trakus nulėkti neina surinkti 4-5-žmonių komandos.Todėl manau reikia dar vienos institucijos-tikrintojų-gaudytojų.Kurie,esant skraidomam orui,gastroliuotu,registruotu ir gaudytu pažeidėjus.

    #201153
    agrijus

    Nieko gaudyti nereikes . Paprasciausiai isvilktuvas nekels . Gales tada is Kernavkes pabandyt iseit :)

    #201154
    liotcik

    Vokiečiai sako, kad nors pas juos patikra ir privaloma, bet realiai patikros lipdukas yra žiūrimas perkant/parduodant kupolą ir įvykus nelaimei.

    #201155
    Pauliukas

    Nekels:D :D Artistas surado dar vieną laisvą darbo vietą ParaPareigūnas .

    #201157
    artistas

    Na ne,ne taip supratai kolega.Aš tam darbui per senas,noriu tyliai,ramiai su būsimu”Nevada-2″sparneliu dar kol leidžia jėgos ir finansai,pasidžiaugti skrydžio palaima.Jei niekas nekels,tada ant kupros”raketuko”varikliuką ir… kur akys mato,kur siela šaukia į penkto vandenyno platybes.Apsimesiu paukšteliu ir “dzin”ant viso pasaulio.Svarbiausia,kad nešaudytu,labai bijau pro šalį zvimbenčių kulipkų

    #201158
    liotcik

    Stasiuk, jei jūs su varikliu tai LSPSF nebelabai įdomūs :)

    #201159
    Pauliukas

    Reiks persikvalifikuoti.Kuo jie kitoki?jiem reikia dar ir motoro tech apžiūrą padaryti.

    #201160
    Ramunyte

    Dariau,

    mūsų Sasiukas universalus – ir motorizuotas, ir laisvūnas. Kaip gali sakyti, kad jis LSPSF neįdomus? Dar ir kaip įdomus! Ir čia ne iš patikros pusės sakau: visų pirma labai vertinam kaip asmenybę mūsų parabendruomenėj :)

    liotcik Parašė:


    > Stasiuk, jei jūs su varikliu tai LSPSF nebelabai
    > įdomūs :)

    #201161
    liotcik

    Sunku būtų nesutikti :)
    Per daug techniškas pasidariau. Sorry profesinė liga.

    Ramunyte Parašė:


    > Dariau,
    >
    > mūsų Sasiukas universalus – ir motorizuotas, ir
    > laisvūnas. Kaip gali sakyti, kad jis LSPSF
    > neįdomus? Dar ir kaip įdomus! Ir čia ne iš
    > patikros pusės sakau: visų pirma labai vertinam
    > kaip asmenybę mūsų parabendruomenėj :)
    >
    > liotcik Parašė:
    >


    >


    > > Stasiuk, jei jūs su varikliu tai LSPSF
    > nebelabai
    > > įdomūs :)

    #201162
    Varstelis

    Uždaviau paprastą techninį klausymą ir noriu gauti atsakymą ,
    Man neaišku kaip bus tampomos tos pačios stropos ant kurių vienam sparne kabo 60kg o kitame 130kg, to pačio gamintojo ir to pačio modelio nes iš to iškyla daug sparno remonto klausymų
    Ačiū

    #201164
    liotcik

    Man atrodo pakankamai aiskiai paaiskinau, na bet “ant pirstu” , tarkim A+B apatineje kaskadoje yra 12 stropu. Tarkim max skridimo svoris 105kg. 8×105/12=70kg=68.7daN tai yra tam sparnui reikalaujama minimali trukimo jega. Jei stropa truksta prie didesnes jegos parasparnis atitinka reikalavimus.
    Toks pat parasparnis tik XL dydzio ir maksimalus skridimo svoris 130kg. 8×130/12=86.67kg=85daN tai bus minimali trukimo jega sitam parasparniui.

    XXS kupolui kurio maks svoris75kg butu 75kgx8=600kg=588.6daN bet galioja minimum 800daN taisykle, tai siam sparnui bus 800/12=66.67daN= 667N=68kg

    Sis pavyzdys rodo kad XL sparno A-B eiliu apatiniu kaskadu stropoms reikes “atlaikyti” ~87kg, o XXS 68kg. (kaip zinia apatinems kaskadoms paprastai buna 120-150kg stropos – tai reiskia kad stropos turi buti zymiai susilpnejusios kad nepraeitu patikros)

    Varstelis Parašė:


    > Uždaviau paprastą techninį klausymą ir noriu gauti
    > atsakymą ,
    > Man neaišku kaip bus tampomos tos pačios stropos
    > ant kurių vienam sparne kabo 60kg o kitame 130kg,
    > to pačio gamintojo ir to pačio modelio nes iš to
    > iškyla daug sparno remonto klausymų
    > Ačiū

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 162)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.