• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 141 iki 160 (viso: 162)
  • Autorius
    Įrašai
  • #201331
    Leopoldasleopoldas

    paujon Parašė:


    > Leopoldas: na cia dar vienas vaizdas toks kad
    > “saviems” sparnus for free patikrinote su valdiska
    > iranga (oi derinote/tikrinote iranga)
    > Faktas: Forume yra viesas kvietimas iranga
    > tikrinti nemokamai. Pasitikrinau – radau ji per
    > puse minutes.
    >
    > Specialiai trolinate?

    Pauliau duok nuoroda, nes as tik radau per kelias mintues nuoroda kur siulo savanoriskai pasitikrinti uz 50 EUR VOUUUU info cia http://www.paragliding.lt/index.php?option=com_phorum&Itemid=30&phorum_query=read,2,52287,52287#msg-52287

    Del trolinimo, tu manau zinai kas tai yra ir kaip tai vyskta, jeigu taip butu, butu komentaras po kiekviena zinute, dabar taip nera.

    paujon Parašė:


    >anoniminiu Leopoldu.

    taip, nes nesinori raganu medziokles, nes mano tikslas skraidyti, laisvai su tam tikrais apribojimais, kai apribojimai pradeda virsyti tam tikras ribas, tada prasideda…

    is sios placios diskusijos (zinuciu gausos) matau tik pliusus, niekas nesikeikia nesikulioja, o konstruktyviai aisku susilaikydami nuo emociju aiskinasi….

    valio tai vadinasi demokratija, o ne autoritarinis valdymas…

    #201332
    VytautasSVytautasS

    Akivaizdu, kad jei dalies pilotų neinformuoji asmeniškai ar kitaip jiems tinkamu laiku ir būdu tai iškart girdisi:
    “Nagi,taryba,paaiskinkit. “;
    “Daugiau komunikuokime, tada ir nekils didelio priešiškumo”;
    “Tai del ko ivyko ivykis,kad prireike tyrimo,ir kur ta isvada? “
    ir kt.
    Kaip suprantu Tarybos protokolus vienetai kartais pasiskaito.
    Konferencijoje dalyvauja nedidelė dalis.
    Tai komunikacijos trūkumas.

    Sauliau, turiu tau pasiūlymą/prašymą.
    Ar gali visos parabendruomenės labui pavystyti komunikaciją. Bent pasiskaitai Tarybos posėdžių protokolus (dar geriau juose dalyvauji). Dalyvauji konferencijojse. Ne tik LSPSF. Dalyvauji kitoje veikloje.
    Ir apie visą tai kas vyksta informuoji parabendruomenę. Supažindini su naujienomis, planuojamais sprendimais, rašai forume, moderuoji diskusijas, atsakai į klausimus ir t.t.
    Ar žinai, kad prie šio TN čempionato organizavimo ir pravedimo prisidėjo bent 14 žmonių, ne Tarybos narių, 3 iš jų užsieniečiai (teisėjai). Dalis Tarybos. Kas darbai, kas tik pasirodymu.
    Taigi pradėti galėtum jau šį šeštadienį. Vyks LAK’o konferencija. Svarbi. Rinkiminė. Aistrų bus per kraštus.
    Papasakosi kaip ji vyko. Visiems įdomu.
    Tikiuosi neatsisakysi.

    #201333
    Austravaustrav

    Peržiūrėjęs šitą pačia diskusiją aš suskaičiavau taip:
    Prieš sparnų patikrą – 4 dalyviai
    Už sparnų patikrą – 18 dalyvių
    kažką parašė, uždavė klausimus, bet man nepavyko nustatyti nuomonės – 10 dalyvių.

    Boksininkai kaunasi ringe, kompiuteristai išsilieja IRC, tad PG logiška būtų susikauti viršuje.
    Varžybos! :)
    Kas pirmas to nuomonė svariausia, antroje vietoje – ne tokia svari ir t.t.

    #201334
    Liotcikliotcik

    Šį pavasarį kai ieškojome patalpų KTU universitete vienas mūsų studentas sukūrė filmuką apie laboratoriją. Su šiuo filmuku dalyvavo konkurse vadovybė įvertino šį darbą ir leido įkurti laboratoriją.
    Filmukas studentiškas, nebūtinai visi komentarai parašyti yra 100% teisingi:

    #201335
    SmuSmu

    Vytai, nesusireikšminkit kartais per daug. Niekas neginčyja jūsų atsidavimo ir negalinio triūso. Pagarba.
    Ir niekas neprašo, kad čia spausdintumėte kiekvieną protokolą, teiktumėte ataskaitas. NIekam to nereikia.
    Čia tik kilo ažiotažas, kai buvo paskelbti galutiniai sprendimai, tiesiogiai turintys įtakos.
    Gi kai buvo kilusi banga su transponderiais, tai ir čia forume virė diskusija. Nes tai būtų palietusi kiekvieną.
    Ne taip kaip TN ar LČ organizavimas – kam tai idomu, tas ir taip pasidomi.
    Todėl ir yra natūralus noras, kad jei jau sukasi sprendimai, paliesiantys kiekvieną asmeniškai, tai jie būtų paskleidžiami plačiau. Ne tiek jau ir daug jų būna.
    Atsiprašau jei ką įžeidžiau ar pasijuto puolamas – tiesiog norėjosi aiškumo, kurį, manau, pavyko gauti.

    Ačiū tarybai už atsakymus.
    Ir nepriimkit visko asmeniškai – kritikuojami ne jūs patys, o tik veiksmai. :)

    #201336
    Artistasartistas

    Stropų stiprumo ribos nustatymas.Sparnas apynaujis,o vis tiek dvi stropos bus nutrauktos?Tai ką, tikrintojai turės stropų visų gamintojų sparnams?Ar reikės pačiam atsivežti,o aš jų neturiu

    #201337
    Liotcikliotcik

    Kiek tam apynaujam sparnui metu?

    #201338
    Tomas SestokasTomas Sestokas

    Smu Parašė:


    > Ačiū, Pauliau.
    > Šita išsamia tavo žinute ir galėjo prasidėti visa
    > ši diskusija. Būtų atkritę daug rašliavos ir
    > iečių.
    > Daugiau klausimų neturiu. :)

    Aha :)

    Siulau apgalvoti keleta niuansu (atsiprasau, jei praleidau ir tai jau buvo aptarta – labai jau cia staigiai raidziu pridaugejo).
    Jei jau tikrinam, tai turetume nustatyti leidziamas nusidevejimo ribas, stropu ilgiu pakitimus pagal gamintojo duomenis. Taip pat, siulau laikyti galiojanciomis pazymas, isduotas gamintojo bei kitu atestuotu uzsienio laborariju.
    Ir dar, man butu idomu bendram isprusimui sudalyvauti patikros procese. Liocik, priimsi?

    #201344
    Artistasartistas

    Dariau,dėl apynaujo sparno aš klausiau daugiau retoriškai.Neturėjau omenyje savo (Aspeno-2)nes jam 8metai.patikros tikrai nebe praeitu.Todėl kažkur Gegužės mėn tikiuosi turėsiu naują sparną.Ir porai metų būsiu ramus.

    #201353
    MarijonasMarijonas

    Tomai, vel is Burkinafaso vesi patikros pazymas….. :)

    #201359
    VytautasSVytautasS

    Tomas Sestokas Parašė:


    > Taip pat,
    > siulau laikyti galiojanciomis pazymas, isduotas
    > gamintojo bei kitu atestuotu uzsienio laborariju.

    http://lspsf.lt/docs/federacija/parasparniu_patikros_pristatymas.pdf
    7 pristatymo skaidrė.

    #201360
    Liotcikliotcik

    Stasiuk, nesiveliu į skaičius, bet apynaujam sparnam stropų netraukiam. Tik senstelėjusiems. Jei jau reikia truakti, tai stropas galime pagaminti męs, arba galite užsakyti iš direlerio.

    #201374
    Egisategisat

    Sveiki,

    Norėčiau pasidalinti savo patirtimi naudojantis laboratorijos paslaugomis.

    Aš atilkau patikrą prieš metus ir negavau rezultatų, neesu tikras, kad patikra užregistruota. Patikros išvada man buvo išsakyta žodžiu ir skambėjo maždaug taip: laikas keisti, bet dar gali skristi. Leonardui sumokėjau 50Lt. Laboratorija nebuvo tikra dėl gamintojo stropų ilgio, nes ištraukiau iš interneto ir pagal rezultatus storpos pailgėjo. Nors ir buvo rasti stropų pakitimai – trimeriavimas neatliktas. Gamintojo stropų ilgių laboratorija nežinojo. Kadangi sezonas buvo ant nosies nusprendžiau skubiai užsisakyti ir pasikeisti į naujas stropas. Klausimas būtų ar galios mano sparno patikra ar turėsiu vėl iš naujo susimokėti?

    Pagarbiai
    Egidijus

    #201379
    Artistasartistas

    Tai kiek supratau šiemet dar ne privaloma patikra

    #201385
    Liotcikliotcik

    Pilotai, prašau neskambinti man darbo valandomis. Nuo 8 iki 12 ir nuo 13 iki 17val.

    #201394
    Shilojusshilojus

    Sveiki,

    Džiugu, kad pagaliau Lietuvoje atsiras galimybė kvalifikuotai ir už prieinamą kainą pasitikrinti turimų sparnų būklę.

    Kupolo pralaidumo ir stropų geometrijos patikra bei sparno atakos kampo atstatymas trimeriuojant tikrai gali tureti teigiamos itakos skrydžių saugumui ir kokybei.

    Tačiau dėl stropų stiprumo patikros, jas nutraukiant, būtinumo kyla tam tikrų klausimų.
    Neabejotinai tikslausias patikros būdas yra tikrinamo abjekto suardymas. Tačiau paprastai dar yra naudojamas ir protingumo (gaunamos naudos ir nuostolio) kriterijus.

    Kaip žinia Lietuvoje yra tikrai daug „laisvalaikio“ pilotų, skraidančių EN-A ar EN-B klasės sparnais (su šarvu dengtomis stropomis) ir kurių metinis skrydžio valandų kiekis nedaug viršija turimos licenzijos reikalaujamą minimumą. Taipogi, skaidant Lietuvos sąlygomis, stropas pasiekiantis UV spiduliuotės lygis (labiausiai įtakojantis nepažeistų stropų stvirtumą) yra kelis kartus mažesnis negu kalnų sąlygomis. Tokiu atveju net ir po 5-6 metų tvarkingos eksploatacijos stropos nedaug skirsis nuo naujų. Tuo labiau Lietuvoje negirdėjau atvejų, jog incidento ar įvykio priežąstis būtų skrydžio metu trūkusi stropa.

    Taigi, mano įsitikinimu, šioje situacijoje derėtų vadovautis minėtu protingumo kriterijumi ir apsiriboti vizualine stropų pažeidimų ir galbūt nenormalaus stropų pailgejimo (rodančio patirtas kritines apkrovas) patikra.
    Tokiu atveju sparno patikros koncepcija taptu tikrai priimtinensnė pilotams (pakaitinių stropų kaina tikrai ne visiems pilotams atrodo „nereikšmingos išlaidos“), o tai sudarytų mažiau paskatų vengti patikrinimų.

    Andrius

    #201407
    Liotcikliotcik

    Dėkui Andriau,

    Man atrodo turėtų būti visiems savaime aišku kad niekas nenori suardomo stropų testo. Tikrintojui tai papildomas darbas už kurį nėra papildomai mokama.
    Bet kol kas vis dar ieškome kuo galėtume jį pakeisti. Yra keletas labai piktų pilotų kurie pasiruošę suvalgyti mus gyvus už bet kokią klaidelę. Kai kurie pilotai nori griežtinti patikrą. Užtenka paskaityti visą šią diskusiją.
    Taigi suardantis testas leidžia gan tiksliai nustatyti esamą stropos stiprumą. Jis yra sugalvotas ne mūsų, bet gan aiškiai aprašytas keletos vokiečių gamintojų ir naudojamas Vokietijos DHV. Ar vokiečiai tokie kvaili ir be reikalo trauko savo sparnų stropas?

    “galbūt nenormalaus stropų pailgejimo” – Neesu matęs sparno su pailgėjusiomis stropomis, tik su sutrumpėjusiomis.
    Esam darę testą – net ir kritinės apkrovos nesusilpnina stropos.

    Stropos silpnėja nuo UV spindulių (įpatingai kevlarinės -technora pluošto), nuo čiupinėjimo, lankstymo, dregmės, cheminio poveikio.

    “Tuo labiau Lietuvoje negirdėjau atvejų, jog incidento ar įvykio priežąstis būtų skrydžio metu trūkusi stropa. “

    Tų atvejų yra, labai nedaug, bet yra. Vienas iš jų, kai po frontalinio lūžio nutrūko beveik visa A-eilė.

    Jei tiksliai aprašytum metodą kaip vizualiai patikrinti stropas, kur yra riba – praeina/nepreina reikalavimus, galėtume bandyti daryti testus ir pakeisti patikros taisykles.

    #201688
    Shilojusshilojus

    Dekui už atsakymą,

    Be abejo kad vokiečiai nėra kvaili, kaip ir nėra kvaili tie kurie netrauko stropų. Juk per tas pačias Europos šalis tikrai yra įvairių požiūrių į stropų traukymą ir netgi į pačių privalomų patkrų reikalingumą. Čia norėjau pasakyti, kad šioje vietoje tikrai yra laisvės pasirinkti. Neabejotinai, norint, būtų galima rasti dar daug daugiau kažkieno rekomenduojamų sudėtingų brangių testų kaip ir atvirkščiai,- rasti supaprastintų, ir mažiau pilotus apsunkinančių patikros metodų. Taigi, čia tikrai yra pasirinkimo laisvės.
    Perskaičius “piktųjų” pilotų pranešimus, daugelyje jų kaip tik ir jaučiamas ne tiesioginis patikros sugriežtinimo reikalavimas, o labiau susierzinimas ir ironija dėl “jų manymu” perteklinių reikalavimų.
    Tuo labiau kad ši privaloma patikra akivaizdu tikrai negalės garantuoti jog stropos netrūks. Pvz.: pilotas pasiima patikrinta sparna, ir pasideda jį automobilio bagažinėje, tiesiai į benzino balą. Taigi tikrintojai niekaip negales garantuoti už stropas iki kitos patikros.

    Na o vizualinė patikra tai būtų stropų peržiūrėjimas, ieškant akivaizdaus pažeidimo (šarvinėms stropoms: kai aiškiai matomas šarvo vientisumo pažeidimas ir viduje esanti šviesi stropos medžiaga; Nešarvinėms stropoms: kai pažeidimo vietoje matomas dalies stropos gijų nutrūkimas ir pasišiaušimas).
    Gal būt dar galima būtų taikyti ir dalinio stropos įkrovimo (pvz.: 60% nominalios apkrovos) testą.

    Manau, kad stropų suardymo pakeitimas kitais, mažiau drastiškais, tikrinimo metodais tikrai sumažintų “piktųjų” pilotų kiekį.

    Andrius

    #202984
    Paujonpaujon

    Sveiki, pilotai(-es),

    Praejo siek tiek laiko, aistros aprimo, ne uz kalnu ir LSPSF metine rinkimine konferencija. Kokios nuomones siandien del patikros taisykliu ir laboratorijos?

    PS. As vakar pridaviau savo sparna pirmai patikrai.

    #202986
    EgasEgas

    Pasitikrinau sparna Zeno 2017m. gruodi. Likau patenkintas.
    1. Nors sparnui tik apie 100 val. skraidytas viena sezona bet trimeriuoti reikejo tikrai daug. Pasikeite stropu ilgiai.
    Visada yra geriau skraidyti su patikrinta ir sutvarkyta technika tiesiog zinai pilna savo sparno bukle. Nors vizualiai atrodo kaip naujas, bet patikra isarto parode visa 100 val. itaka tiek medziagai tiek stropoms.

Rodoma 20 įrašų - nuo 141 iki 160 (viso: 162)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.