- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2016 28 sausio @ 14:37 #201165artistas
Dar vienas niuansas per patikrą.Per startus kalnuose,nuo akmenuotų šlaitų na ir pas mus nuo šlaitų viena,kita stropa pasibrūžina ir per patikra…pokšt nutrūksta.Iš pirmo žvilgsnio kartais net nepamatai kai pats apžiūrinėji jas.Reiškia į patikrą teks važiuoti su atsarginėmis stropomis.
2016 28 sausio @ 15:20 #201166Tomas SestokasNuo pat temos atsiradimo masciau apie tai ka pasake artistas. Kaip atsirado si ideja? Jei viskas gerai be patikros, kam ka nors keisti. Manau, tokie sprendimai daromi isdiskutavus. O cia mes turim didele problema. Isiskaitykit i zinute auksciau: Mecy, tu skraidai su apynaujais sparnais, ko tu cia priestarauji. Tai yra autoriui net mintis nekyla, kad zmogus gali ginti pozicija, kuri jam nepalanki ar nesvarbi. O as suprantu Meci, jus – musu lyderiai, patiketiniai, tad mums labai keista ir nesmagu girdeti is jusu: draudziama, negalima, privaloma… Be to neapsieisi, bet mes norim paaiskinimo. Mes nesam didele organizacija ir turim aktyvu foruma, kuris gali padeti ispresti komunikacijos problemas. Tik diskutuojant, bukime pasiruose isklausyti ir keisti savo nuomone. Ir ypac isiklausykim i zmoniu, kurie neturi interesu diskutuojamu klausimu nuomone.
I tema: man tai labiau panasu i formaluma. Patys vokieciai i tai ziuri pro pirstus. Labai nelogiska tikrinti dali irangos, o tikrinti zapaskes ir pakabas net vokieciai nedrista. Milijonas techniniu-biurokratiniu klausimu. Tad jei visa tai daroma del viso ko, man atrodo priemones neatitinka tikslu.
P.s manes tai taip pat neliecia. Siuo metu skraidau su 4 metu sparnu, taciau paskutinis patikrinimas atliktas geguzi sertifikuotos imones Annecy. Su vienos nerviuros keitimu kaina buvo 140 eur.2016 28 sausio @ 19:10 #201167paujonGera iliustracija kodel reikia tikrinti sparna.
artistas Parašė:
> Dar vienas niuansas per patikrą.Per startus
> kalnuose,nuo akmenuotų šlaitų na ir pas mus nuo
> šlaitų viena,kita stropa pasibrūžina ir per
> patikra…pokšt nutrūksta.Iš pirmo žvilgsnio
> kartais net nepamatai kai pats apžiūrinėji
> jas.Reiškia į patikrą teks važiuoti su
> atsarginėmis stropomis.2016 28 sausio @ 19:11 #201168rasaTomai, tave tai irgi (bent kol kas) liečia: “…nuo 2017 m. sausio 1 d. bus draudžiama skraidyti su pagal Parasparnių patikros taisykles nepatikrintais senesniais nei 2 metų senumo vienviečiais sparnais…”. T.y. sparnas turės būti patikrintas būtent pagal LSPSF priimtas Patikros taisykles. Niekur nepasakyta kad galios kitų tikrintojų patikrinimai.
Šį klausimą šioje temoje jau uždaviau, atsakymo liepta laukti..
Rasa2016 28 sausio @ 22:21 #201169Tomas SestokasNa esu tikras, kad viskas bus teisingai sutvarkyta. Bet kolkas, tu visiskai teisi, jauciuosi lieciamas
2016 29 sausio @ 06:57 #201170MarijonasJo, su kitu shaliu patikrom gali gautis, kaip su Burkinafaso instruktoriaus licencija……..
2016 29 sausio @ 08:34 #201171GiSiLSPSF tarybos noriu paklausti, kas verčia daryti sparnų TA privaloma?
2016 2 vasario @ 15:39 #201172artistasTą verčia daryti kitų rūšių sparnuočiai.Danguje vietos mažėja
2016 19 vasario @ 11:47 #201196SmuČia praleidau kažkokią diskusiją, iš kur kilo poreikis visus pravesti pro techninę apžiūrą?
Jei norima padaryti TA privaloma, tai kažkas turėjo tai paskatinti? Padidėjęs avarijų ir traumų skaičius dėl pasenusių sparnų? Pasikeitę įstatymai? Kokia priežastis lėmė privalomą TA? Gi ir keliuose apribojimai įvedami ne bet kur, o ten, kur įvyksta daugiausia nelaimių. Galima pateikti skaičius, kiek kokiais metais įvyko nelaimngų atsitikimų dėl pasenusios ir netinkamos įrangos? Konkrečiai. Ir kaip tai paveiks nelaimių statistiką?
Iš vienos pusės, spardomasi naujiems suvaržymams (transponderiai, sparnų žymėjimai lipdukais ir pan.). Iš kitos pusės, savo noru dedami nauji suvaržymai.
Iš kitos pusės, nelegalų, kurie dažniausiai ir skraido netinkamais sparnais, tokiais reikalavimais neišgaudysi, jie ir toliau skraidys pakampiais su supuvusiais skudurais. O legaliems ir šiaip besirūpinantiems savo sveikata bus dar vienas ribojimas.Geriau jau padarykite patogų ir įkandamą savanorišką įrangos patikrinimą, bus daugiau naudos.
2016 19 vasario @ 13:31 #201197laimis100 procentu pritariu Smu
2016 19 vasario @ 19:37 #201200victortangoPritariu laimiui ir Smu
2016 20 vasario @ 06:54 #201201DzukasPritariu Smu, laimiui ir victortango. 100 procentu. Gal dar kas pritare ?
2016 20 vasario @ 09:17 #201202xriuxaaš taip pat pritariu , idomu dar butu sužinoti koke tos sumanitos patikros bus kaina ? galbut tai irgy itakojo imtis uždarbio.
2016 20 vasario @ 10:24 #201203PauliukasSpėju 30Eur Manau jau laikas būtų atsakyti federacijai i klausimus.
2016 20 vasario @ 10:56 #201204xriuxaIdomus pats motivas kam to reike , jei pilotam to nereike ir nelaimes atveju nera tiek kad reiktu greptis tokiu krastutinumu .
Juk mes visi norim eiti i prieki o ne jausti vis didejančias startinius varžybu mokesciu ir vis naujoves už kurias reiks vel moketi papildomai . Anksčiau Vilniaus tarė kainavo 100 lt o daba jau kainavo 50 eurais jezau eura ivede o kaina šoko 0,72 kart .
Viskas suprantama kad branksta ta pačia tendencija ir startinis turi brangti bet ne 0,72 kart čia jau …….
O posakis kas nori tas dalyvaus veda i akligatvi ( reikes močiute vaistus pirkti nes aukstas spaudimas o yra viena rušis kuri kainuoja 10eur ji ir perka ) taip ir čia….
Aišku mano nuomone turbut nesvarbi nes aš kaip visada rašau be gramatikos ir esu dar mažas bet , tikiosi kad bent bus ižgirsta.2016 20 vasario @ 22:12 #201206kipsasXriuxa,
Jei sugebėsi už 30eur startinį pararyt 4 dienų varžybas, FAI 2 cat. su nemokamu parvežimu, su pakankama infrastruktūra, matinimu, taskboardais, prizais loterijom ir t.t. tai mielai prašom, parodyk pavyzdį kaip tai sugebi, ir pilotai tai tikrai įvertins.
Jei kyla klausimų už ką toks startinis ir kiek kainuoja surengti tokias varžybas tai klausk, pasidalinsiu skačiais ir galėsi bandyt padaryt viską tik perpus pigiau.Dėl patikros, jei federacija nesiimtų iniciatyvos, tai CAA imsis iniciatyvos, tada ne tik patikra bus būtina pas juos už 300eur, bet ir egzaminavimas pas juos už 200eur, aviacinė racija, ir dar daugiau prietaisų…
Prieš rašydamas komentarus ir darydamas išvadas pabandyk padirbėt tais klausimais. Jei viskas taip paprasta ir sugebi geriau bus ir tau ir kitiems tai naudinga.
2016 21 vasario @ 06:19 #201207Evaldas ZPo Dainiaus atsakymo nebeturėtų daugiau kilti klausimų dėl patikros:)
2016 21 vasario @ 07:45 #201208laimisdel patikros visi tie patys klausimai,arba kazkur yra uzdara diskusija,kur tai svarstoma.
2016 21 vasario @ 09:50 #201209xriuxaDainiau , ar aš sakiau kad sugebu padaryti varžybas pigiau žinoma ne . Aš pajutau skirtuma taip ji ir akcentavau .
2016 22 vasario @ 18:35 #201212VarstelisGalėtumėt paviešinti tuos CAA reikalavimus parasparnių patikrai ir ne galėtumėt o privalot visuomenę informuoti
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.